logo

Storing melden of onderhoud nodig?     +31(0) 77 476 27 82  
   MA T/M VR 08:00 - 20:00   /   ZA & ZO 10:00 - 20:00

Werkwijze

In zes stappen naar een optimale
totaaloplossing

Intakegesprek

Luisteren en kennis delen is onze kracht. In een vrijblijvend intakegesprek worden alle wensen en een pakket van eisen samen met onze specialist in kaart gebracht en opgesteld. Deze uitkomst wordt gespiegeld aan alle wettelijke vorderingen HACCP

(Hazard Analysis and Critical Control Points) en andere randvoorwaarden zodat alle uitgangspunten vast komen te liggen. Aan de hand daarvan wordt een opstellingstekening gemaakt. Deze tekening sturen we uiteraard voor de juiste beeldvorming toe.

Ontwerp & offerte

In een tweede gesprek worden de tekeningen digitaal en in 3D gepresenteerd. Samen met onze specialist worden alle aspecten van de nieuwe situatie besproken en waar nodig ter plekke gewijzigd. Wanneer de opstelling en indeling van de keuken naar 100% tevredenheid is vastgelegd wordt er een offerte op maat uitgebracht. Grootkeuken Gilde neemt daarna contact op om de offerte verder te bespreken en/of toe te lichten.

In dit gesprek komen eventuele aanpassingen, toevoegingen of weglatingen aan het licht en wordt een herziende offerte gemaakt. Deze aanbieding wordt omgezet naar een opdrachtbevestiging waarin wij de gemaakte afspraken nogmaals kort op een rijtje zetten.

Planning & productie

Het vertrouwen in Grootkeuken Gilde wordt door het tekenen van de opdrachtbevestiging nogmaals onderstreept. Voor ons het moment om te laten zien dat we gaan waarmaken wat we hebben uitgesproken en aan elkaar hebben bevestigd. De productietekeningen voor uw maatwerk worden tot op de millimeter nauwkeurig in 3D getekend en samen controleren we deze nogmaals. Zo heeft u nog alle inspraak op het productieproces en geeft u zelf akkoord voor de uiteindelijke productie. Wanneer dit een turnkey oplossing is, regelen we uiteraard alles. In het andere geval leveren we een complete overzichts- en aansluittekening, die aan derden vertrekt kan worden.

 

 

Grootkeuken Gilde komt eerst nog naar de betreffende locatie om nogmaals de maten, aansluitpunten en bouwkundige voorzieningen te controleren. Door overleg te hebben met de plaatsingsmonteur die de locatie ook heeft bekeken, voorkomen we dat we iets over het hoofd hebben gezien en kunnen we de startdatum inplannen.

Implementatie

Aan alle richtlijnen is voldaan, de technische tekeningen zijn nogmaals gecheckt en goedgekeurd. De producten uit de bestelling zijn binnen, maatwerk is opgeleverd en aanwezig. Kortom alle voorbereidingen voor de implementatie van de grootkeuken zijn gedaan.

De professionele keuken wordt nu gerealiseerd! Nadat het project geïmplementeerd is komt de specialist van Grootkeuken Gilde het uitgevoerde werk beoordelen en rapporteren. Eventuele aanpassingen worden dan nog naar 100% tevredenheidgarantie uitgevoerd.

Oplevering

De oplevering van een Grootkeuken Gilde keuken wordt samen met onze specialist gedaan aan de hand van een opleveringsformulier. Nadat alle punten positief zijn beoordeeld en de checklist voor akkoord is afgetekend gaan wij over tot het verstrekken van de laatste factuur. Door deze werkwijze kunnen beide partijen er altijd vanuit gaan dat het project naar tevredenheid is uitgevoerd.

En mochten er nieuwe wensen zijn bijgekomen of zijn er nog zaken die niet in de opdracht waren meegenomen maar wel gedaan moeten worden, dan kan dit altijd worden besproken met onze controleurs.

Afspraak maken

Service & onderhoud

Grootkeuken Gilde vindt het belangrijk om ook na oplevering niet alleen de relatie, maar ook de apparatuur te blijven onderhouden.

We bieden verschillende mogelijkheden voor jaarlijks onderhoud, want in een professionele keuken wil je niet voor onaangename verrassingen komen te staan. Bovendien verlengt gedegen onderhoud de technische levensduur van de apparatuur. Door het verstrekken van een actueel beeld van de staat van de verschillende machines kunnen uitgaven voor het vervangen van apparatuur of onderdelen daarvan, ruim van tevoren worden ingeschat.

Inspectie

Bij inspectie checken we de apparatuur en stellen een statusrapport op met daarbij een (eventueel) reparatieadvies. Kleine reparaties waarvoor geen apparaat-specifieke onderdelen nodig zijn zoals afdichtingen, vervangen van kroonsteentjes of gebruik van smeerolie worden uiteraard meteen uitgevoerd op basis van nacalculatie. Indien er overige reparatieadviezen beschreven zijn, is het de keuze van de opdrachtgever om dit wel of niet te laten uitvoeren door Grootkeuken Gilde.

Onderhoud

Bij onderhoud wordt de apparatuur volledig gecontroleerd door een van onze specialisten. Eventuele reparaties worden direct uitgevoerd en u ontvangt korting op de benodigde onderdelen en een gunstiger uurtarief. Mocht de monteur de onderdelen niet bij zich hebben en later terug moeten komen, dan worden daar geen extra voorrijdkosten voor gerekend. Alleen de onderdelen en tijd worden doorbelast. Hierdoor blijven de machines altijd in topconditie. Daarnaast heeft u voorrang bij calamiteiten en wordt het gunstige uurloon en korting op onderdelen ook toegepast bij tussentijdse storingen.

Reinigingsmiddelen

Om grootkeukens optimaal te kunnen onderhouden, leveren wij professionele volconcentraten. Om onze overtuiging van deze producten te onderstrepen, neemt Grootkeuken Gilde graag de tijd om deze reinigingsmiddelen te demonstreren. Door de juiste dosering toe te passen gaan de reinigingsmiddelen niet alleen langer mee, maar zorgt ook voor een langere levensduur van uw apparatuur.

Grootkeuken Gilde biedt 100% tevredenheidsgarantie. Dit houdt in dat als de producten niet naar behoren functioneren wij deze ophalen en crediteren.

 

Storing melden of onderhoud nodig?
Bel 077 476 27 82 of vul het formulier in.